Hvězda filmového nebe

Miriam Bártlová se díky své vizáži i talentu vyšplhala na piedestal nejvyšší a stala se hvězdou stříbrného plátna. Ve věku dvaceti sedmi let byla obletovanou a opěvovanou umělkyní.
Po dlouhé době účinkování v podřadných snímcích ještě podřadnějších režisérů, kdy její kariéra málem sklouzla až do pokleslé oblasti erotiky, přišla hlavní role v komedii, která překvapivě ovládla tuzemské biografy a jí přinesla kýženou slávu a hodnotnější a mnohem lépe placené role. Nyní si konečně mohla vybírat. Večer sedávala v luxusně zařízeném pokoji své vily a pročítala nabízené scénáře.

Jak však Miriam vystupovala navenek, jiná byla v soukromí, kam oko fanoušků, režisérů a hereckých kolegů nedohlédlo. Jak se říká, ne vše, co se třpytí, je zlato. I jméno nebylo skutečné. Šlo o pseudonym, který si zvolila, neboť Květoslava Šnytlíková bylo pro uměleckou branži naprosto nepoužitelné.

***

Jak známo, samota tíží. Miriam sice žila obklopena personálem, ale noci v osamělém loži byly pro mladou ženu trudné. I ženy mají své potřeby, leč měšťácká společnost třicátých let byla k podobným požadavkům žen zaujatá a nepřejícná. Ženy jsou tu přece pro muže a ne naopak. Kam by ten svět dospěl, kdyby proběhla, jak se říká, ta emancipace, že?

***

Bylo příjemné odpoledne, kdy po obědě při siestě věhlasný režisér Konrád Seeman konečně sdělil slečně Miriam, proč ji hodlá obsadit do svého nového filmu zasazeného do historického období baroka.
„Jde o velmi nákladnou produkci… takřka úrovně velkofilmu. A vy, pochopitelně, byste hrála stěžejní roli krásné aristokratky, kněžny Thumové.“
„To je jistě nádherná role i postava, ale proč myslíte, že bych ji měla hrát právě já?“ otázala se Miriam.
„Kdo jiný by se na to hodil?“ podivil se muž. „Jistě… ehm… je zde více hereček… Mandlová… Vítová… no… ale ty mají jiné závazky. Proto oslovuji vás,“ ševelil.
„Takže jsem vlastně náhradnice za mé kolegyně,“ ušklíbla se Miriam. „Odhoďme teď přetvářku a mluvme otevřeně. Oč vám jde, tuším… ale můj honorář tomu bude odpovídat, že ano?“
„Jistě… v tomto případě částka nehraje roli.“

Miriam zvedla pochybovačně obočí a režisér se opravil.
„Samozřejmě bychom se dohodli.“
„Dobrá. Já vám na to kývnu, ale až po podepsání smlouvy. Pro jistotu.“
Muž nehnul brvou a z aktovky vyjmul scénář i smlouvu, kde chyběl jen podpis.

Miriam si ji pročítala a přitom dumala, jak se zachovat. Skrupule již odhodili… Má ho vyhodit, nebo se mu podvolit? Ta role za to stojí. Jistě. Ostatní herečky mu nedaly a proto si nezahrají. A když ona hrát bude, co si o ní pomyslí? Že je děvka, co jiného. Ále, co je jí po nich, rozhodla se nakonec a s režisérem se přesunula do ložnice, kde u stolku na smlouvu doplnila podpis.

Pak už ji muž mohl obejmout a líbat. Miriam to bylo příjemné, zvláště, když jí vjel jazykem do pusy a ve vášnivém líbání si je vzájemně proplétaly. Pak se Miriam ohnula, lokty se opřela o stolek, zezadu jí muž vykasal šaty, stáhl kalhotky a mazlivě jí dlaní projížděl mezi stehny.
„Ůhmmm… úúúúh,“ zavzdychala a dělalo ji to dobře, že hned vlhla.
Následovalo vniknutí tvrdého ocasu, který v ní jezdil jako píst za tlumeného hekání a vzdychání obou. Muž jí prohmatával prsa s naběhlými bradavky, které mnul mezi prsty a dováděl tak Miriam k slastnému šílenství.
„Budeš… skvělá kněžna… nebo rovnou… kněžka lásky… coura… poddajná mrcha… oooh… jooo,“ funěl rozvášněný režisér a tvrdě mrdal filmovou herečku, která mu zde kvůli roli dala své tělo.
„Pojď… tady si lehni,“ přikázal a po změně polohy ležela Miriam na posteli, nohy zapřené o jeho ramena, přijímala jeho prudké přírazy a on jí mohl mnout a mačkat prsa.
Roztaženou pochvou rytmicky projížděl tvrdý žilnatý ocas a oba se blížili k vyvrcholení.
Muž vnímal tření ocasu, pohled na prsa komíhající se jí po těle a rozkoší hekající a sténající žena… to všechno se mu tělem hrnulo do stříkajícího ocasu, zaraženým hluboko v ní.

Miriam vyvrcholila vzápětí a hlasitým sténáním uvolňovala svou rozkoš.
Muž v ní zůstal zasunutý až do samovolného vypadnutí a poté vstal a začal se oblékat.
Miriam si stáhla vyhrnuté šaty a po zavolání služebné, aby pána vyprovodila, sama zamířila do koupelny, kde se oddala horké lázni. Uspokojila tělesný chtíč a získala roli, která jí možná přinese další věhlas a spokojeně se usmála.

***

Filmování jelo na plné obrátky. Zámek v Litovli štábu pronajal sám majitel, baron Dreistein za symbolickou korunu, když ve filmu bude mít epizodní roli. Režisér Seeman mu, snad z jisté zlomyslnosti, dal roli lokaje, který ve filmu pronese několik vět, ale baron byl nadšen.
Spokojena byla i Miriam. Role hraběnky Thumové slibovala, že film by mohl mít úspěch nejen v Čechách, ale v celé Evropě. Jako by s tím bylo počítáno, tak role hraběte Thuma se zhostil známý německý herec Oskar Gottland. V současném Německu neměl zrovna na růžích ustláno a rád přijal nabídku režiséra Seemana. Miriam německy uměla, a tak na place nevznikaly žádné jazykové problémy. I Oskar se snažil něco málo se naučit česky, ale k použití jeho roztomilé žvatlaní nebylo.

***

Mezi oběma herci to časem začalo jiskřit, že zamilovanost ani nemuseli moc hrát a Seeman byl nadšen, aniž tušil, že polibky před kamerou nejsou hrané, ale opravdové.
Po natáčení u jezera, kde Oskar předvedl své vypracované, svalnaté tělo, se Miriam rozhodla, že mu podstoupí tělo svoje a pomilují se.

***

Oskar se tak jedné noci tiše vkradl k ní do pokoje v zámku, kde filmaři krom natáčení i nocovali.
Jeho tělo Miriam fascinovalo a zasypávala ho polibky po vypracovaných ramenou, hrudi a břichu. Oskar jí hnětl prsa a hladil a laskal křivky jejího těla.
Později vnímal slast z kouření ocasu, které Miriam ovládala dokonale a muže přiváděla do varu a posléze i výstřiku. Ráda lízala a sála velký ocas, který jí posléze má přinést rozkoš.
Snažila se ho pojmout do pusy co nejhlouběji a pevně sevřenými rty ho rytmicky sála a byla spokojena, když Oskar zachroptěl a z cukajícího ocasu vytryskly trhavé dávky semene. Miriam nikdy semeno do úst nepřijala a všechno skončilo na posteli. Jemně mu ho však mnula a již bez kouření přivedla znovu k pevné erekci.

Pak si lehla a Oskar se sklonil k jejímu klínu. Mezi houštinou chlupů jazykem zajel mezi mírně rozevřené pysky a polaskal plátky vystupujících závojíčků. Miriam se zavlnila, vykřikla a uvolnila první kapky šťávy.
„Ach… božeee… oááááhhh.“
Posléze už jen vzdychala, sténala a kroutila se ve vlnách rozkoše, které Oskar přinášel svým jazykem. Byla z toho celá v transu a probrala se až ve chvíli, kdy ji projížděl svým žilnatým bucharem a vnikal do ní až po kořen, tvrdě a nekompromisně. Nohy jí držel za kotníky roztažené a bral si ji jako věc pro ukojení chtíče.
Miriam to nevadilo, naopak ji vzrušovalo být někomu víceméně po vůli a tekla jak rozvodněný potok a jeho přirážení ji zaplavovalo vlnami slasti a omamné rozkoše.
Oskar klečel na posteli a hleděl na její nahé tělo, prsa a slastí staženou tvář. Miriam byla krásná žena s dokonalým tělem a tu on teď má ve své moci. To vědomí ho přivádělo do extáze. První zaplavil orgasmus Miriam, která silnými poševními stahy přivedla i jeho k výstřiku, že z ní rychle vyjel a semeno vycákal na její nahé tělo.
„Bože… to bylo úžasné,“ ještě se Miriam celá chvěla.
„To bylo ušásne,“ opakoval po ní Oskar, aniž tušil, co to znamená.

Chvíli se ještě hladili a mazlili, ale pak Oskar, jak přišel, zase odešel a Miriam se dál vydýchávala ze slastného prožitku.

***

Nebylo jen výsadou Oskara, že získal tělo Miriam. Ta striktně rozlišovala mezi láskou a sexem a neměla problém poskytnout se někomu, nebo něčemu, co jí přinášelo nějakou výhodu.
Své by mohl vyprávět kadeřník, maskér a další profese, které se staraly, aby její postava byla na place co nejdokonalejší. Miriam byla přece jen filmová hvězda a záruka budoucího úspěchu.

„Pojď dál,“ pozvala k sobě maskéra, který ji obzvláště pečlivě líčil a poskytla mu odměnu.
Vyjmula mu z kalhot ocas a pustila se do kouření. Sání ptáků jí nedělalo sebemenší problém a byla ráda, když muži skučeli, vzdychali a hekali z nezadržitelného výstřiku. Vždy pak jim ocasy zvadli k nepotřebě a Miriam jejich bezmoc přišla k smíchu.
Nyní pohyby hlavou sála tuhý ocas maskéra a rukou ho držela u kořene, když oddalovala vyvrcholení jeho olizováním od kořene ke špičce a hlazením a líbáním koulí.
„Chmmm… mlask… už… stříkej… fgmmm,“ kmitala jí hlava po ocase jak blesk a muž stále nic, jen pochvalně mručel.
„Joo… oooh,“ konečně pocítila známé trhavé pohyby, uhnula hlavou a výron semene směřoval na zem.
Vyhonila ho do poslední kapky a bylo hotovo. Maskér odešel a druhý den zase takto odměnila svého kadeřníka. Takto to prostě měla a bylo jí jedno, co si o ní kdo říká.

Také režisér Seeman ji párkrát navštívil, ale ten spíše zneužíval své režisérské autority. Miriam mu ale ochotně podržela, neboť si i ona přišla na své a navíc bylo jejich společným zájmem, aby ten snímek byl úspěšný.

***

Film sklidil ovace. Miriam Bártlová byla hvězdou par exellence. Následný večírek pak byl jeden obrovský mejdan.
Stoly se prohýbaly pod lahůdkami všeho druhu, bar měl nevyčerpatelné zásoby alkoholu a to vše přispělo k uvolněným mravům celé společnosti.
Opilá a rozdivočelá skupinka herců i s režisérem se přesunula do soukromí, kde proběhly nevázané sexuální orgie.
Jedna s hereček si klekla na postel a muž za ní jí vyhrnul šaty nad pas a začal ji šoustat zezadu. Pak se žena rozhlédla okolo sebe.
„Kdo… ho… oh… oh… oh… chce… postavit?“ vyplázla jazyk a lascívně s ním kmitala do prostoru.
Muž za ní ji dál soustředěně mrdal.

Sám režisér zaujal volné místo a zajel jí ptákem na mandle. Žena hned sevřela rty a začala ho sát. To už jí do kundy vjel jiný nadržený ocas, ale kvalita kouření se nezměnila. Naopak ptáka rty svírala a sála ještě pevněji a usilovněji.
Když se režisér konečně udělal a odpadl a muž zezadu ji též vystříkal, nasedla žena na připraveného Oskara a hned na něm začala hopsat.
„Mačkej mi je… oooh… aaach,“ odsedávala a nabízela mu svá pevná prsa k polaskání.
Bradavky jí trčely dopředu a při jejich mnutí a hnětení začala ječet a rychleji odsedávat.
„Ano… to… jooo… uuuuuž,“ sténala a vzápětí se udělala a svalila se mu z ocasu.
Oskar hned nastoupil na jinou nahou dívku, zasunul ho do ní z boku a několika tvrdými přírazy jí zkropil kapličku svou dávkou.

Miriam byla v líbačce s herečkou vedlejší role a zezadu ji tvrdě mrdal muž, co předtím ojel první ženu. Ve vedlejším pokoji bylo též veselo. Obklopena muži ležela na zádech mladá herečka, dvěma honila ptáky, jednoho kouřila a jeden ji sjížděl prudkými přírazy kundičku.
„Ohhh… anoo,“ vyjekl muž a právě se do ní vysemenil.
Ten v puse taky zakrátko explodoval a plnil jí pusu spermatem, který žena spolykala. Tvářila se ale spokojeně a bylo vidět, jak si tu hromadnou soulož užívá.

Oskar právě nabodl Miriam zezadu.
„Áách… oúúú… bože, co je?“ vyjekla a pevně se zapřela a vzdychala do rytmu přírazů. Oskar jí sevřel zezadu visící prsa, mnul je, mačkal a přirážel a přirážel.
„Jo… už… uuž..“ sténala a kroutila se Miriam v nastupujícím orgasmu a Oskar do ní s úlevou vypustil zbytek, co v něm pro dnešek zbylo.
Všude okolo se dál souložilo, vzdychalo a sténalo.

***

Filmovou kariéru i slávu Miriam Bártlové přerušila válka, která vypukla o několik let později. Pak už přišla jiná doba a na dřívější slávu už se jí nepodařilo navázat. V revoluční euforii roku 1948 přišla o celý majetek, stáhla se do ústraní, vdala se a zbytek života strávila v zapomnění veřejnosti a na hvězdný život filmové hvězdy jí zbyly jen vzpomínky a staré filmy pro pamětníky.

Autor

4.6 33 votes
Hodnocení povídky
Subscribe
Upozornit na
guest
3 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Gourmet

Pěkně napsáno, chválím. Jen bych prosil text “V revoluční euforii roku 1948“ nahradit pravdivým textem “Po komunistickém puči v roce 1948”. Děkuji.

Laděk

Ba, v osmačtyřicátým to žádná revoluce nebyla, to byl puč jak z jihoamerický telenovely včetně buranský „první dámy“ …

Shock

(ne)zvykl jsem si na minimum komentářů, ale na celou povídku reagovat jen na ironicky myšlených pár slov v poslední větě, to tu ještě nebylo….. Ani korektor neshledal v tom nic důvodného k přepracování, neb politikou se v erotických povídkám nezabýváme.

3
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x