Prázdniny s kamarádkama

Jmenuji se Ondra a jsem normální dvacetiletý kluk. O letních prázdninách jsem se nudil a napadlo mě, že strávím něco času s několika nejbližšími kamarády. Moc se mi jich ale neozvalo a i těch pár mi nakonec odřeklo, tak mě napadlo, že radši pozvu nějaké holky.

Jako první mě napadly Martina s Markétou, které jsem obě dobře znal ze školy. Martina je dokonce moje spolužačka a obě se mi líbily, protože je to ten typ, který se líbí snad každému. Martina je devatenáctiletá blondýna, Markéta je o rok mladší černovláska.

Zavolal jsem jim a oznámil jim svůj plán. Holky se zprvu zdráhaly, prý nepojedou samy s jedním klukem, ale nakonec souhlasily. Byly zvědavé, kam že to pojedeme, ale já mlčel. Řekl jsem, že to je překvapení. Vybral jsem jedno pěkné místečko na Máchově jezeře, které dobře znám, kde jsou písčité pláže a chatičky až u vody. Zkrátka, krásná letní idylka.

Vše jsem pečlivě naplánoval – zařídil a předem zamluvil pouze jednu chatku pro nás tři, protože jsem chtěl mít holky u sebe.

Když nadešel čas odjezdu, zavolal jsem jim, že je vše zařízeno, ať přijedou druhý den na autobus, kterým pojedeme do Prahy. S Markétou jsme se dohodli, že do autobusu přistoupí přímo ve své vesnici.

Druhý den jsem tedy vstával časně ráno, nasnídal se a vyrazil na autobus. Při mém příjezdu na autobusové nádraží už na mě čekala Martina, se kterou jsem se přivítal objetím a pusou na tvář. Chvíli poté přijel autobus směr Praha. Sedli jsme si dopředu vedle sebe, abychom nepřehlédli Markétu, která měla nasednout až o pár zastávek dále.

Po Markétině usazení začaly obě hned vyzvídat, kam že to jedeme, protože zatím jen věděly, že pojedeme do Prahy. Zbytek cesty jsem jim slíbil sdělit až v Praze. A ještě jsem jim řekl, že se jim to určitě bude líbit.

Zbytek cesty jsme strávili tím, že jsme si popisovali, kdo si vzal s sebou jakou hudbu, aby bylo co poslouchat.

Přijeli jsme do Prahy, kde nás čekala cesta metrem až na druhou stranu města. Na autobusáku na druhé straně Prahy jsem úspěšně hned našel nástupiště, odkud pojedeme, lístky jsem zaplatil hned za všechny a ve zmatku kolem nástupu se mi i podařilo ututlat, kam pojedeme. Odtáhl jsem holky až dozadu, aby náhodou nezjistily cíl cesty dřív, než tam budeme. Jelikož jsme měli naše velké batohy v zavazadlovém prostoru a u sebe jen malý baťůžek s nejdůležitějšími věcmi, tak jsme měli dostatek prostoru. Na zadních sedadlech krom nás nikdo nebyl, jinak bylo plno.

Holky si ke mně sedly každá z jedné strany a já pustil hudbu tak, abychom to slyšeli jen mi tři. Po hodině a půl autobus přijel na místo a holky konečně zjistily, kamže jsme to přijeli. Ani jedna to tu vůbec neznala, což bylo plus pro mě, byly na mě zcela závislý, což mi samozřejmě nevadilo.

Zatím jen věděly, že jsme v nějakých Doksech a po pár minutách chůze jsme se dostali na náměstí, kde na turistických tabulích konečně zjistily, že se zde nachází Máchovo jezero s plážemi a různými atrakcemi (mimo jiné i parníky). Martina si pak konečně vzpomněla, že už o tom slyšela a že je to tu prý moc pěkný, aspoň podle toho co slyšela. Usmál jsem a obě potvrdil, že to je pravda. Potom jsme se vydali na cestu do kempu k jezeru, kde budeme v jedné chatce mít pro příštích pár dní domov.

Když jsme po krátké době došli společně poprvé k jezeru, holkám se oběma moc líbilo, mně samozřejmě také, ale já tu nebyl prvně. Vydal jsem se ke správci vyzvednout klíče od zamluvené chatky.

Na správě mě přivítala jedna moc pěkná slečna v plavkách, na kterou byl krásný pohled a se kterou jsem zřejmě mluvil i po telefonu. Při placení chatky jsem tu černovlasou krásku okukoval, plavky zvýrazňovaly její celkem velký prsa a zadeček. Prostě holka k nakousnutí. Při placení jsem se dotkl její jemné ručky, a přitom jsme se střetli pohledem. Měl jsem pocit, že jsem v jejích očích něco spatřil, jen jsem netušil co. Po zaplacení mi předala klíče a já se vrátil k Martině a Markétě. Až teď nastala ta pravá chvíle jim sdělit, že máme jen jednu chatku, ale prý velkou a s dostatkem prostoru. Holkám se to nejprve nelíbilo, chtěly mít dvě chatky kvůli soukromí, ale já jim řekl, že by to bylo zbytečně drahý a že navíc tu těžko bude chatka pro jednoho. To bylo přesně to, co jsem plánoval už od začátku – mít je u sebe.

Našel jsem naší chatku, do které jsme si uložili naše batohy a šli na něco k jídlu. Zašli jsme si na svačinu a poté zamířili zpátky od chatky. Po příchodu jsme si vybalili jen věci na koupání a zbytek nechali zabalený na později. K plavkám a pití jsme přihodili půjčenou deku a odebrali se na pláž, kde jsme se v kabinkách převlíkli do plavek.

Za chvilku jsme vyšli ven a já se na holky nemohl vynadívat. Obě byly moc pěkný a určitě měly pěkný prsíčka – aspoň jsem tak usoudil, když jsem je uviděl v plavkách. Také měly pěkný zadečky, které zakrývaly jen malé plavečky. Rozložili jsme deku a holky se po uvelebení vzájemně namazaly na zádech a ramenou krémem na opalování. Potom si začaly vzájemně mazat i nohy a břicha. Nakonec i část prsou, kterou plavky nezakrývaly. To už jsem se radši otočil, jelikož mě to docela vzrušovalo, ale nedal jsem to na sobě znát. Markéta se mě zeptala, jestli taky nechci namazat záda. Souhlasil jsem a v sedě se zavřenými očima jsem si užíval její masáž zad. Po chvíli skončila, já si lehnul na břicho, holky na záda a já po nich kradmo pokukoval.

Při lenošení jsme začali řešit, co a jak tu budeme provádět. Měl jsem plno nápadů, ale nechtěl jsem všecko hned říkat, tak jsem jen oznámil, že se budeme hlavně koupat a mám v plánu i nějaký výlety. Po vsáknutí opalovacího krému se Markéta zeptala, jestli půjdeme také do vody. Zamkli jsme si deku a věci do skřínky a šli společně do vody. Strávili jsme tam dlouho dobu, plavali jsme i jen tak blbnuli, a když už nám byla zima, vrátili jsme se na břeh, vyndali deku a šli se ohřát na slunce.

Jen co nás slunce dostatečně osušilo jsme se rozhodli zajít na oběd. Převlíkli jsme se v kabinkách, odnesli deku a věci do chatky a vydali se na oběd do blízké restaurace. Při obědě si holky sedly každá z jedný strany a mně bylo pěkně. K obědu jsme si dali každej jen bramborovou kaši s párkem, aby to bylo brzo hotové a my mohli brzy zpět k vodě.

Po obědě jsme se vrátili zpět do chatky, a přestože jsme měli jen lehké jídlo, stejně na nás přišla únava. Na chvilku jsme se uvelebili na posteli, abychom si po krátkém odpočinku sbalili věci a opět se vydali k vodě.

Markéta chtěla jít hned do vody, ale Martině se nechtělo, tak jsme šli jen sami dva. Markéta si chtěla zaplavat a prý, abych plaval s ní. Vyhověl jsem jí, plavali jsme daleko od břehu, kde mi Markéta řekla, že chce někam ke břehu. Navrhl jsem jí, že se vrátíme k Martině, ale ona prý že někam, kde nikdo není. Nejprve jsem se podivoval, ale po krátkém šlapání vody a točení se jako větrná korouhev jsem takové místo objevil.

Když jsme byli dost blízko břehu, tak abychom si mohli stoupnout, přitiskla se ke mně z nenadání celým tělem, objala mě a já ucítit její prsíčka na své hrudi. Moc mě to překvapilo, protože až doteď mezi námi vůbec nic nebylo. I přes chlad vody jsem pocítil tvrdnutí mého péra a Markéta své snažení ještě přitvrdila… začala mě líbat. Také jsem ji objal a tisknul k sobě, tlak jejích prsíček byl nyní ještě větší, tak jsem ji začal hladit po zádech. Markéta přerušila líbání, chtěl jsem využít pauzy a něco říct, ale ona dala prsty na mé rty a utišila mě. Jen jsem stál a koukal na ni, když v tom si sama sáhla na záda, rozvázala tkaničku od horního dílu plavek a odhodila ho na břeh.
Odhalila tak mým očím svoje krásný velký prsa (odhadem tak trojky).

Nezmohl jsem se ani na slovo a Markéta se na mě opět přitiskla. Tentokrát její prsíčka nezakrývaly plavky, tak to pro mě bylo ještě hezčí. O co volněji se cítila její ňadra, o to více jsem měl v plavkách těsno. Musela to vědět, zvlášť když se její nožka ocitla až v mém rozkroku.

Vzala mě za ruku a odtáhla až na břeh, kde vylezla na jednu skálu, na kterou jsme si sedli. Jednu ruku jsem jí dal kolem ramen a druhou mi sama položila na svá prsa. Začal jsem je hladit a mnout a Markétina ručka zase zkoumala moje těsné plavky. Přejížděla po mém stojícím péru uvězněném v plavkách a po chvilce mu pomohla ven stažením plavek. Odhalila tak můj ztopořený penis, kterému se hned začala věnovat ručkou.

Začali jsme se zase líbat a já rukou zamířil mezi její nohy. Hned jsem vniknul pod plavky a začal zkoumat její kundičku. Byla krásně vlhká, tak jsem dvěma prsty vnikl dovnitř a začal jimi pomalu pohybovat dovnitř a ven. Po chvilce jsem z ní plavky stáhnul a konečně si Markétu celou prohlédl.
Její kundička byla hlaďounká a celá se leskla od jejích šťáv. Markéta mě povalila na skálu a kundičku namířila na můj stojící penis a pomalu ho nechala pronikat do svého nitra. Pak rozjela svou krásnou jízdu, při které střídala pomalé a rychlé dosedávání. Koukal jsme na její velký prsíčka, který se krásně houpaly do rytmu jejího nabodávání. Hned jsem je vzal do rukou a začal je mnout.

Markéta začala vzdychat, jednu ruku jsem přesunul mezi její nožky a začal jí hladit její citlivý místečko. To už na ni bylo asi moc, její kundička se stahovala okolo mého péra a Markéta se rozklepala a zhroutila na mě. Prožila svůj první orgasmus se mnou. Tiskla na mě svá prsa a líbala mě a já ji hladil na zadečku.

Po chvilce si Markéta lehla na záda, roztáhla nožky a tímto výmluvným gestem mi naznačila následující program. Nasměroval jsem klacek do její rozevřený mokrý lasturky, pronikl jsem do ní a začal pomaloučku přirážet. V rytmu mých přírazů jí poskakovala prsíčka, která jsem vzal do ruky. Začal jsem mnout ztuhlý bradavky a Markéta začala opět vzdychat. Sama si sjela rukou mezi nohy na klitoris a začala si ho jemně mnout.

Opět se jí začala stahovat kundička a po chvilce Markéta dosáhla podruhé orgasmu. I já jsem pocítil, že to už dlouho nevydržím, upozornil jsem ji na to, ale ona mi řekla ať to pustím do ní. Přestal jsem to tedy řešit a soustředil se jen na své uspokojení. Ještě pár pohybů a začal jsem stříkat svou dávku do jejího nitra. Počkal jsem, dokud mi péro nezměklo a samo nevyklouzlo následované zbytky spermatu, které začalo z její kundičky pomalu vytékat ven. Markéta si to rukou roztírala po kundičce a při tom si druhou ručkou mačkala prso. Byl to krásný pohled, tak jsem se sklonil a začal ji líbat.

Po chvilce jsme toho ale nechali a odskočili se opláchnout do vody. Pak jsme si oblíkli plavky a slíbili si, že tohle bude naše malé tajemství. Odplavali jsme zpět k pláži a vylezli z vody. Nebyla tam ani naše deka, ani Martina, tak jsme ji začali hledat. Než jsme se pořádně rozkoukali, vylezla Martina z vody, a kde prej jsme byli tak dlouho. Bez zabíhání do detailů jsem jí jen řekl, že jsme plavali dál od pláže. Martině má odpověď evidentně stačila, zašla do skřínky pro deku a pak jsme si na ní lehli a sušili se.

Celý zbytek odpoledne jsme jen tak blbnuli ve vodě, a když už jsme usoudili, že nám to pro dnešek stačí, vyzvedli jsme si deku a po osušení a převlečení do civilu holky řekly, že zajdou pro něco k večeři na grilování. Já to měl zatím u chatky připravit.

Šel jsem tedy ke správě chatek, kde ale nikdo nebyl. Byl tam lístek, že v nepřítomnosti hledat v chatce č. 4. Šel jsem tedy k určené chatce a zaklepal na dveře. Otevřela mi ta krásná černovláska a kolem těla měla omotaný pouze ručník. Koukal jsem na ni a chvíli mi trvalo, než jsem něco řekl. Určitě si toho všimla, jelikož se usmála a zeptala se, copak potřebuji.

Zeptal jsem se jí, jestli tu mají na půjčení nějaký gril. Po kladné odpovědi mi navrhla ať se posadím, že se oblékne a pak se mnou půjde pro gril. Odešla vedle do místnosti, ale nedovřela dveře. Na jednu stranu mi slušnost bránila ji šmírovat, na druhou stranu byla zvědavost větší… neodolal jsem a škvírou ji pozoroval.

Přišla k židli, na kterou odložila ručník a odhalila tak své nahé tělo. Byla otočená zády, takže jsem viděl jen její krásný zadeček. Pro něco se sehnula a já tak mohl na malý okamžik spatřit i její kundičku mezi stehny. Pak jsem koukal, jak si natahuje kalhotky, sukni a tričko. Celou dobu byla otočená zády, ale i tak to byl krásný pohled. Rychle jsem se šel posadit a dělal jsem, že píšu zprávu na mobilu. Přišla ke mně a řekla, že můžeme jít.

Přišli jsme k jedné malé chatce, kterou odemkla a uvnitř byly stoly a na nich různé věci. Plno blbostí k vodě, deky a různé jiné věci. V rohu byly dva grily, z nichž jsme jeden vynesli spolu ven. Poděkoval jsem jí a ptal se co za to, ale ona řekla, že asi nic a kdyby, tak jí prej něco napadne. Usmála se na mě a odešla. Když odcházela, vrtěla zadečkem, což určitě dělala úmyslně.

Vzal jsem gril a šel zpět k naší chatce. Tam jsem vše připravil a čekal na holky. Holky po chvilce přišly a přinesly kuřecí křídla na grilování a pečivo. Nandali jsme maso na gril a čekali, až to bude hotové. Při tom jsme si povídali a sdělovali si první dojmy ze zdejšího místa. Holky byly nadšené, moc se jim tu líbilo. Měli jsme tu před sebou sedm dní, tak času bylo plno na nějaké plány. Zatím mě jen napadl parník a hrad, ale to jsem si nechal pro sebe.
Za chviličku to bylo hotové a moc nám to chutnalo. Byl to od holek dobrý nápad, bylo fajn si po celém dni dát teplé jídlo.

Po večeři jsme se rozvalili před chatkou na lehátkách a jen jsme si povídali tak nějak o všem a o ničem. Po nějaké době jsme si pustili i muziku a dál jen tak lelkovali a poslouchali. Slunce už dávno zapadlo, když jsme se rozhodli vydat do chatky.

Nastal čas si konečně vybalit věci, vše potřebné i nepotřebné jsme si naskládali do skříně a do stolečků.

Markéta se vydala do sprchy jako první, tak jsme s Martinou zůstali sami. Konečně jsem s ní byl o samotě a mohl si s ní popovídat. Chvíli jsme mluvili, a když jsem jí řekl, že jsem moc rád že tu je zrovna ona, tak mě zničehonic objala a dala mi pusu. Chytil jsem ji kolem pasu a koukal jí do očí a přitom mlčel, jen jsem čekal co bude dál. Asi jsem udělal správně, protože se ke mně přitiskla a začala mě líbat.

Vyrušila nás až Markéta, která se objevila ve dveřích. Koukala po nás a řekla, že může jít někdo další. Martina tedy šla a Markéta se ptala, co prej se to stalo. Řekl jsem, že jsem v tom nevinně, že to Martina líbala mě a já se jen nechal. Markétě to ale nevadilo, jen ji to překvapilo. Oznámil jsem jí, že mě taky. Martina za chvíli vrátila a řada byla na mě. Ještě jsem v koupelně nebyl, takže mě nová vana překvapila a hned vedle velký sprchový kout.

Po umytí jsem si na sebe vzal kraťasy na spaní s tričkem a odešel vedle. Tři oddělené postele se mezitím změnily ve dvě a jednu samostatnou. Do společný ulehly vedle sebe holky a pro mě zbyla poslední. Markéta prohlásila, že se jde ještě projít, ale sama. Když odcházela, viditelně mrkla na Martinu a pak jsme tam zůstali sami.

Jen co se za Markétou zavřely dveře, Martina řekla, ať jdu k ní. Nenechal jsem se pobízet dvakrát a lehl si vedle ní. Martina se mi přiznala, že ví vše o tom, co se stalo mezi mnou a Markétou. Prej jí všechno řekla a při poslouchání prožitých událostí ji to moc vzrušilo. Markétu pak napadlo, že nás tu prej nechá samotný.

Pochopil jsem o co Markétě šlo, na Martinu se usmál a začal ji líbat. Martina mi vzala ruku a položila si ji na břicho. Chvíli jsem ji tam nechal a jen tak ji hladil, ale pak jsem si dodal odvahy a sunul ji pozvolna výše. Lehce jsem rukou přejel přes prso a začal ho přes tričko mnout. Měl jsem na sobě jen kraťasy, tak bylo během chvilky vidět, jak mi stojí.

Martina si toho samozřejmě všimla a hned ručkou zamířila mezi moje nohy a začala můj stojící penis zkoumat. Přerušili jsme líbání, já se zbavil trička, nalehnul na Martinu a sklonil se hlavou k jejímu břichu.

Políbil jsem ji na odhalenou část a rukama pomalu sunul tričko nahoru. Polibky jsem postupoval po celém bříšku, až jsem se ocitl těsně pod prsama. Přetáhnul jsem tričko přes ně a konečně je uviděl v celé kráse. Martina měla prsa velikostně asi podobný Markétě. Nadzvedla se, odhodila tričko a já měl konečně volný přístup. Vzal jsem je do ruky a chvíli si s nima hrál, pak jsem se ale sklonil a jazykem pošimral její bradavky.

Martina začala vzdychat, což jsem bral jako jasné znamení k pokračování. Rukou jsem sjel mezi nohy, kde jsem ucítil, jak je vlhká. Chviličku jsem ji tam hladil, než si nakonec sama kraťásky sundala. Odhalila mi tak svou hlaďounkou mokrou kundičku. Nechtěl jsem to nechat jen na ní a také odhodil své kraťasy. Hned jsme rukama začali zkoumat toho druhého. Já její mokrou kundičku, ona moje tvrdé péro.

Martina to ale rychle přerušila, převalila mě na záda a rukou nahmátla můj klacek a namířila ho do své kundičky. Dosedla na mě a mě pohltila její mokrá lasturka. Začala na mně poskakovat a její prsa lítala nahoru a dolů. Byl to krásný pohled, tak jsem je vzal do ruky a hrál si s nimi. Začal jsem mnout její ztuhlé bradavky a Martina začala vzdychat. Musela být hodně vzrušená, protože jsem brzo pocítil, jak se jí kundička stahuje. Martina se mnou prožila svůj první orgasmus. Začal jsem ji líbat a přitom hladit prsa a Martina znovu rozjela svou jízdu. Vždy se nadzvedla tak, až jsem z ní skoro vyklouzl a hned zas dosedla až dolů. Bylo to nádherný se koukat, jak se její lasturka rozevírá a pohlcuje můj klacek. Vzal jsem do ruky její prsa a mnul jsem je. Nechala lasturkou pohltit můj klacek a jen kroužila boky.

Bylo to moc příjemné, ale dlouho se to nedalo vydržet. Její počínání mělo úspěch, její kundička se začala stahovat a Martina prožila svůj další orgasmus. Tím dodělala i mě a já začal stříkat do její kundičky svou dávku semene. Ani jsem se nestihl zeptat, jestli vůbec můžu.

Martina nepřestávala s kroužením, až se na mě nakonec zhroutila. Objal jsem ji a začal ji líbat. Můj penis vyklouzl z její lasturky a za ním začalo téct moje sperma. Martina ze mě slezla, lehla si vedle mě a už jsme jen leželi. Po chvíli jsem vstal, políbil Martinu a došel pro ubrousky a očistil po nás postel. Následně jsme se společně vydali do koupelny. Vlezli jsme do sprchy a očistili po sobě následky předchozích hrátek.

Po vzájemném osušení jsme nahatí zamířili zpět. Martina si oblékla zpět titěrné kraťásky a tílko, které více odhalovalo, nežli zakrývalo. Já na sebe hodil také jen kraťasy a sedli jsme si na gauč.

Za chvíli přišla Markéta, koukla po nás a usmála se. Zeptala se nás, copak jsme tu dělali, zatímco byla ona pryč. Bylo zbytečné jakkoliv zapírat, ale přesto jsme to zkusili. Nevěřila nám to a po chvilce vzájemného škádlení jsme vyšli s pravdou ven.

Markéta odešla vedle do pokoje, a když se vrátila, měla na sobě podobné věci jak Martina. Holky hupsly do svého letiště, já na svou single. Docela jsem holkám záviděl, jelikož ležely spolu. Před spaním jsme ještě plánovali, co bude zítra… samozřejmě koupání a možná nějaký menší výlet.

Ještě než jsem usnul, myšlenkama jsem se vracel k dnešním zážitkům a představoval si jaké možná ještě budou. Těšil jsem se na zítřek a s dobrým pocitem jsem usnul.